2013. április 5., péntek

(II./16.) Őszintén reméltem, hogy csak a képzeletem játszik velem...


Mikor a lányokkal eldöntöttük, hogy felrázzuk a társaságot, legnagyobb örömünkre mindenki nyitott volt felénk, és kedvesen fogadták az ötletünket. Nem nézhettük tétlenül, hogy ezt a kis szabadidejüket haszontalan henyéléssel töltsék. Nem akartunk semmi megterhelőt, sem orbitális bulit, lerészegedéssel, csak egy kis jó hangulatot, amikor is a fiúk kikapcsolhatnak, és lazíthatnak hozzájuk méltóan. Egy kora esti jacuzzizás pont megfelelt minden elvárásunknak. Úgy döntöttünk, hogy várunk még egy pár órát, egyrészt, mert Rachelnek haza kellett ugrania a bikiniéjért, másrészt, mert Harry mindenképpen el akart menni a boltba valami alkoholért, meg akarta adni a módját. Nem álltunk le veszekedni vele, pár üveg sör, vagy koktél tényleg nem vészes, talán még segít is megalapozni a hangulatot. Liam felajánlotta, hogy elmegy vele a boltba, segít a vásárlásban. Persze nyilvánvaló volt, hogy csak azért megy, hogy vigyázzon, a göndörke nehogy átessen a ló túloldalára.
-Ó, köszönöm, hogy elkísérsz.-húzta kényszermosolyra a száját Harry, és segélykérőn felénk fordult. Tudtuk, hogy ha ők ketten mennek akkor maximum öt üveg sört hoznak, abból is alkoholmenteset.
-Megyek én is. Útközben felvesszünk Elt.-lépett melléjük Louis, a megmentő. Harry megkönnyebbülten sóhajtott fel, majd széles mosolyra húzta a száját.
-Rendben, akkor induljunk.-vette fel Liam a kabátját, és kilépett az ajtón a szakadó esőbe. Mögötte Harry és Louis önelégülten elvigyorodtak, és sunyin összecsapták a tenyerüket, majd követték a kint várakozó Liamet. Naná, hogy nyert ügyük volt. Liam még Harryvel egyedül csak-csak elbírt volna, de velük kettőjükkel...lehetetlen. Mikor becsukódott az ajtó, már tudtuk, hogy szép estének nézünk elébe.
Felbaktattam a szobámba, és nekiálltam megkeresni a bikinimet. Szerencsére apu elküldte mind a kettőt, így már csak ki kellett választanom, hogy melyiket veszem fel. Kezemben velük átsétáltam a fürdőbe, és felpróbáltam őket. Először a kék, gyöngyös bikinit vettem fel, amit régen annyira szerettem. Sajnos a fürdőszobai tükör nem egész alakos, így kénytelen voltam átmenni a szobába. Összehúzott szemöldökkel méregettem magam, forgolódtam, kritikus szemmel vizsgáltam a testem. Összefontam a kezem a mellem alatt, majd leengedtem a testem mellé, és egyenes háttal álltam meg egy helyben. Híztam...tuti. A combomon lötyög a bőr, és a hasam sem olyan lapos már, mint régen. Oldalt fordulva tapogattam a hasam, amikor hirtelen kicsapódott a szobaajtó, és Niall lépett be rajta. Ösztönösen magam elé kaptam a kezem, és hátat fordítottam. Niall megtorpant az ajtóban, szinte éreztem, hogy a pillantása lyukat váj a hátamba. Óvatosan fordítottam oldalra a fejem, a szemem sarkából láttam, hogy a szőkeség kaján vigyorral a száján lépked felém.
-Ne!-csaptam hátra a kezemmel.-Maradj ott, ahol vagy!-kiáltottam rá, mire ijedten lefékezett.
-Miért?-kérdezte döbbenten, és zavarában nem tudta, hogy közelebb jöjjön-e, vagy maradjon ott.-Baj van, Lizzie?
-Csak ne gyere közelebb...légyszi, fordulj el.-kérleltem, de nem hallgatott rám, mert még közelebb jött.
-Lizzie, áruld el, mi a baj!-förmedt rám.
-Niall...kövér vagyok.-sóhajtottam leszegett fejjel. Pár másodperces néma csönd után, Niall hirtelen felnevetett.
-Te bolond vagy.-rázta meg a fejét, majd megragadta a kezem, és szembe fordított magával.-Gyönyörű vagy.-húzott a karjaiba, és gyengéden átölelt.-Nem mellesleg, láttalak már ennél kevesebb öltözetben is...és nincs okom a panaszra.-suttogta a fülembe pimaszul, mire nagyot nyeltem.
-De ez most más!-löktem el magam a mellkasától, és a szemébe néztem, vagyis próbáltam, mert szemei lentebb csúsztak az arcomról, egészen a dekoltázsomig. Zavartan emeltem fel a kezem, amikor is végre felnézett, és arca enyhén kipirult volt. Félénken elmosolyodott, és nem törődve durcás arckifejezésemmel megragadta a kezem, majd leült a székre, és az ölébe húzott. Karjait gyengéden átfonta derekam körül, és édes mosolyra húzta a száját.
-Figyelj. Nekem még akkor is tetszenél, ha egy krumplis zsákot húznál magadra. Az meg eszedbe se jusson, hogy kövér vagy, mert nem vagy az. Tökéletes az alakod. Ne legyél ilyen elégedetlen, jó?-nézett mélyen a szemembe.
-Jó.-feleltem lehajtott fejjel, halványan mosolyogva.-Felpróbálom a másik fürdőruhámat is.-pattantam fel az öléből, és a fürdőbe siettem. Gyorsan átváltottam a fekete alapon fehér pöttyös bikinimet, majd mély levegőt véve nyitottam be a szobába, ahol Niall a forgószéken pörgött. Amikor meglátott, lábát az asztalhoz nyomta, ezzel megállítva magát, majd elismerően bólintott egyet, és sűrűn pislogva térképezte fel a testem, kissé elidőzve nőies idomaimon.. A számat harapdálva vártam, hogy végre megszólaljon, de szavak helyett csak sóhajtott egyet, és elpirulva bólintott.
-Wow...-nyögte ki idővel.-Ez jobban tetszik.-nézett végre a szemembe.-Lehet nem kellene engednem, hogy ezt viseld ma, még a végén valamelyik srácnak beindul a fantáziája.-töprengett, szavai pedig ismét zavarba hoztak.
-Niall, mindegyikőjüknek barátnője van.-emlékeztettem az ajtónak támaszkodva, mire gyanakvóan megrázta az ujját, és elmosolyodott.
-Őrült vagy.-jelentettem ki mielőtt sarkon fordultam, és indultam átöltözni.
Hazudok, ha azt mondom, hogy nem esett jól Niall dicsérete, mert igenis vidámabb lettem tőle. Nem zengett rólam filmbe illő ódákat, nem mondott csöpögős magasztalásokat, egyszerűen csak közölte a véleményét az ő szokásos stílusában. Nem haragszom rá, amiért több időt töltött idomaim elemezgetésével, mint amennyit illene, hiszen férfiből vagyon, és ezt a fajta ösztönt lehetetlen kiűzni belőle. Persze fürkésző pillantásai zavarba hoztak, mert már szinte láttam a fejében lejátszódó gondolatokat. Fogalmam sincs miért éreztem magam furcsán, hiszen többször látott már ruha nélkül. Csak akkor sötét volt, és nem láttam az arcát, most viszont végignézhettem a reakcióját, ami akaratlanul is megbizseregtette az egész testem. Minden lánynak imponál, ha egy fiú vággyal teli tekintettel, csodálattal néz rá, ilyenkor magabiztosabbá válnak, és valamiféle büszkeség tölti el őket. Én is így éreztem. Még sosem tapasztaltam, hogy valaki így nézne rám. Niall az első, aki mellett igazi nőnek érezhetem magam.
Végül Niall elégedettségét látva a fehér pöttyös bikini mellett döntöttem, de mivel még volt időm, visszabújtam a kényelmes, itthoni ruhámba. Lenéztem a földszintre, ahol egy árva lélek sem volt, Harryék valószínűleg a boltban vannak, Zayn átment Perriehez, Rickie meg a fürdőbe sietett, miután kijöttem onnan.
-Niall?-kaptam el a karját.
-Azt hiszem a jacuzzit babrálja, Rachel is vele van.-válaszolt futva, majd bevágta maga mögött az ajtót.
-Köszi.-mondtam, majd elindultam a terasz irányába. Ezek szerint Rachel is megérkezett amíg öltöztem. Átsétáltam a hatalmas házon egészen a hátsó kijáratig, ami a fedett teraszra vezetett. Már messziről láttam őket a nagy, kétszárnyú üvegajtón keresztül, amint épp felnevettek valamin. Rachel a jacuzzi tetején ült, keresztbe font lábakkal, és egyik kezére támaszkodva hajolt oldalra, egész közel Niallhez. Niall háttal állt nekem, tenyerét a jacuzzi borítására nyomta, másik kezét csípőre vágva vigyorgott Rachelre. Egy grimasz jelent meg az arcomon, akaratomon kívül is, amikor Rachel hátravetette hosszú, szőke sörényét és egy csábos mosolyt villantva bökte meg Niall mellkasát, mire a fiú belecsípett Rachel vádlijába. Zavart műmosollyal az arcomon húztam el az ajtót, és léptem ki a kinti burkolatra.
-Sziasztok.-köszöntem, majd határozott lépésekkel haladtam feléjük.-Miben mesterkedtek?-kíváncsiskodtam, és igyekeztem kizárni a tényt, hogy ezek ketten bizony flörtöltek az imént.
-Próbálnám beüzemelni, nem tudom, működik-e még, mert olyan rég használtuk. Csakhogy valaki- nézett Rachelre, aki hangosan kacagott még mindig a jacuzzi tetején ülve-nem hajlandó leszállni, mert fázik.-húzta fel a szemöldökét, ráadásként megforgatva a szemeit.-Meddig akarsz még itt ülni?
-Fázik a talpam, ha lelépek a kőre.-nyafogott Rachel.
-Így jár az, aki nem hallgat rám. Mondtam, hogy húzd fel a cipődet!-csipkelődtek tovább.-Mit gondolsz, majd mindenki mezítláb fog járkálni a ház és a jacuzzi között? Ez nem a tengerpart, édes.-csóválta a fejét Niall, mire Rachel beleütött a karjába.
-Jól van, csitt már!-grimaszolt a lány, majd mindketten felnevettek. Rezzenéstelen arccal hallgattam végig a bájolgásukat, és próbáltam a lehető legközönyösebben állni ehhez a szituációhoz. Betudtam egy baráti viccelődésnek, ugyanis nem lehet, hogy valóban flörtölnek egymással, ráadásul úgy, hogy én is jelen vagyok. Hirtelen Niall karját éreztem meg a derekamon, amint magához húz, és egy cuppanós puszit nyom az arcomra. Ajkainak érintése most is visszazökkentett a valóságba, mosolygós arca kiűzte az előbb látott rémképeket az elmémből. Mosolyogva néztem rá, várva, hogy mit akar mondani.
-Lizzie, drágám, megtennéd, hogy kölcsön adsz egy papucsot ennek a nőszemélynek?-bökött Rachelre, aki fogait villantva vigyorgott rám.-Csak nem engedhetjük, hogy megfázzon.
-Persze, de ahhoz be kell jönnöd.-bólintottam. Rachel fintorogva kémlelte a földet, majd egy sikítást hallatott, amikor Niall megragadta a karját, és lehúzta a talajról.
-Rendben, gyerünk!-sikított, és gyorsan kapkodva a lábait ugrándozott be a házba.
Elővettem az előszoba szekrényében tárolt slattyogós strandpapucsom, amit még a kirándulás idejére hoztam magammal Londonba. Miután átnyújtottam a lábbelit, mögöttem nyitódott az ajtó, és Louis lépett be rajta, mögötte pedig szorosan Harry. Döbbenten néztem rájuk, ahogyan nyöszörögve lepakolnak a sarokba, és dühös arckifejezéssel fordulnak meg.
-Mi történt?-kérdeztem köszönés nélkül.-És hol vannak az italok?-értetlenkedtem, ugyanis az általuk cipelt szatyrokban nem láttam semmi üveget, csak néhány alumíniumdobozt. A srácok összevont szemöldökkel meredtek rám, majd unottan mutattak az ajtó felé, ahol Liam és Eleanor sétált be fülig érő, ezerwattos mosollyal az arcukon.
-Ó, ma nem lesz nagy italozás.-rázta meg a fejét Eleanor, és felakasztotta a kabátját.
-Csak pár doboz sört hoztunk, meg egy üveg töményebbet a koktélhoz, és ennyi.-mondta felháborodva Louis.-Soha többet nem megyek veletek vásárolni buli előtt!-bökött Liamre és Elre, akik önelégülten felnevettek.
-Úgy is jól tudod magad érezni, hogy nem iszod le magad a sárga földig!-vágott vissza Eleanor.-Nem fogsz nekem még egyszer annyira lerészegedni, hogy aztán két napig nyűglődj, a-a.-rázta meg a fejét.
Nagyokat pislogva meredtem rájuk, és nem tudtam eldönteni, hogy most sírjak, amiért a pia mégsem lesz a buli domináns kelléke, vagy nevessek, amiért a két ravasz végül nem tudott túljárni a barátnője, és barátja eszén. Mosolyogva simogattam meg Louis vállát.
-Nem baj, majd legközelebb.-biztattam, mire hitetlenül felhorkant. Segítettünk bevinni a konyhába azt a szegényes kis italfelhozatalt, amiből ma gazdálkodhatunk. Az igazat megvallva, szerintem pont elég alkoholt hoztak. Mindenkinek jut egy üveg sör, és koktélt is csinálhatunk, mert van hozzá alapanyag. Liam és Louis az emeletre mentek, Eleanor és Rachel pedig ki, Niallhez. Egyedül pakolásztunk Harryvel a konyhában, én tartós koktélt kevertem, Harry pedig a hűtőben matatott. Hirtelen két üveg vodka került a szemem elé,  mire eltátott szájjal fordultam felé.
-Aranytartalék.-kacsintott vigyorogva.-Keverj belőle a koktélba, ne sajnáld!-biztatott.
Hitetlenül rázva a fejem tettem eleget kérésének, és töltöttem még bele. Hogy is gondolhattam, hogy nekik nem jön össze valami, amit elterveztek? Annál ők sokkal furfangosabbak, és mint most kiderült, már fel voltak készülve. Miközben tevékenykedtem, befutottak Zaynék is, a társaság nagy része már átváltotta a fürdőnadrágját, szóval kénytelen voltam én is átöltözni.
Egy törölközőt csavarva magam köré léptem ki a szobámból, és a folyosón összetalálkoztam Rickievel, aki ugyancsak törülközőbe bugyolálva indult le a többiekhez. A földszintre érve egyből meghallottuk a kintről beszűrődő röhögést, és a zenét, ami a rádióban szólt. A teraszra kilépve azonnal megcsapott a jacuzzi vizének és az enyhe alkohol elegyének az illata, eszméletlen hangzavar ütötte meg a fülem. Az eső szünet nélkül zuhogott, a jacuzziban ülők hangosan nevettek, és egymást túlkiabálva próbáltak szót érteni a legtávolabb ülő beszélgetőpartnerükkel, és ráadásként az ideiglenesen kipakolt hangfalakból a Jonas Brothers vadiúj száma, a Pom Poms üvöltött, amely kellőképpen megadta az alaphangulatot. Végignéztem a jacuzzi bugyborékoló vizében tombolókat, akik látszólag istenien érezték magukat. Eleanor és Perrie egy-egy phárral a kezükben ültek, és nevettek Louison, aki a dalszöveget énekelte, Perriet Zayn karolta át fél kézzel, másik kezében egy dobozt sört tartva, Harry és Niall szétterpeszkedve beszéltek valamit, közöttük pedig a jacuzzi szélén Rachel ült, és épp meghúzta a csinos kis talpaspoharát, majd teli torokból üvölteni kezdte a refrént. Hosszú, szőke haja laza kontyba volt feltűzve, pánt nélküli, csavart felső részű, vörös bikinit viselt, ami felháborítóan jól állt hibátlan, napbarnított bőrén, melyen egyetlen egy seb vagy karcolás sem éktelenkedett, a fölös kilók pedig nagy ívben elkerülték Ms.Tökéletest. Felemelt kézzel énekelte a dal szövegét, miközben a zene ütemére mozgott, ezzel rögtönzött műsort adva a két mellette ülőnek. Harry és Niall vigyorogva néztek rá, majd fejcsóválva beszélgettek tovább.
-Lizzie, gyere még beférsz te is!-ébresztett fel a gondolataimból Louis egy hangos kiáltással. Észre sem vettem, hogy már Rickie csatlakozott hozzájuk, én meg egyedül álltam ott, mint egy rakás szerencsétlenség. Mély levegőt véve ráztam meg kicsit a fejemet, ezzel visszarángatva magam a valóságba. Hevesen lüktető szívvel indultam meg a hangos társaság felé, útközben ledobva magamról a törölközőm, majd az asztalról felvettem egy pohár általam készített koktélt, és bemásztam közéjük. Tekintetem összeakadt Niallével, miközben a vízbe léptem, és azonnal elpirultam, ahogy elégedetten mosolyogva harapta be az ajkát, majd arrébb lökve Louist lerántott maga mellé. Fél karral lazán átölelt, és szorosan a teste mellé húzott. Kábultan néztem végig rajta, a feje tetejétől egészen a derekáig, ameddig a víz ért. Szőke haja most a víztől állt össze kis tincsekbe, a bugyborékoló víz fel-felcsapott egészen a mellkasáig, amin a vízcseppek hosszú csíkot húzva folytak le. Tündöklő, kék szemei az arcomat fürkészték, miközben ajkai kaján mosolyra görbültek. Csupán egymás szemébe nézve beszélgettünk, szavak nélkül. Láttam rajta, hogy valamiért nehézkesebben veszi a levegőt, majd megköszörüli a torkát, és meghúzza a sörös dobozt. Combunk egymáshoz simult, mialatt lehunyt szemmel élveztem, ahogyan egész testem ellazul a mámorító hatású, kellemesen meleg vízben. Ez az idilli pillanat azonban csak pár percig ha tartott, mert Louis teli torokból felordított.
-Mindig is szerettem volna egy táncot az esőben! Gyere, asszony!-kiáltotta, majd azzal a lendülettel Elenor felé fordult, és még mielőtt a lány tiltakozhtatott volna a karjába kapta, és vele együtt kiugrott a jacuzziból, és kirohant az esőbe. Röhögéstől fulladozva néztünk utánuk, ahogyan Eleanor foggal-körömmel harcolt elmezavarodott barátjával, aki a kezében tartva barátnőjét táncikált a szakadó esőben. Végül Eleanor sikeresen kiszabadította magát, és haragosan lökte meg Louist, aki a csúszós füvön hanyatt esett, épp bele egy nagy sártócsába. Eleanor röhögve fordított hátat neki, mit sem sejtve, viszont mi már akkor tudtuk, mi fog történni, amikor Louis felemelte a sáros kezét. Sejtelmes vigyor ült ki az arcára, mikor Eleanor kecsesen ellibbent előle, felugrott, és visszarántotta őt is a sárba. El tátott szájjal meredt a bolondos Louisra, aki megállás nélkül röhögött, és egy adag sarat dobott a lány dekoltázsára. Na, ez volt az a pont, ahol a lány kikelt önmagából, és a földre lökve Louist kente szét az arcán a sarat.
-Ne, hé, Eleanor, kegyelmezz!-kiáltott Louis, miközben próbálta lefogni megvadult barátnőjét. Már folyt a könnyünk a nevetéstől, amikor hirtelen Niall felállt, majd felém fordult, és egy határozott mozdulattal a vállára dobott, majd a jacuzzi széléhez sétált. Villámcsapásként ért a felismerés, hogy az én visszafogott, jólnevelt barátom mire is készült.
-Niall, most azonnal tegyél le!-üvöltöttem rá, kezemmel a hátán dobolva. Niall a fejét rázva ment egyenesen az udvar felé. Tehetetlenségemben sikítozni kezdtem, és rúgkapálni, hátha elenged, de nem engedett. Ahogy a kert sáros részéhez értünk velem együtt vágódott el a földön, majd azonnal maga alá fordított, és egy nagy adag sarat nyomott az arcomba vigyorogva. Zihálva szedtem a levegőt, a szívem majd kiugrott a mellkasomból, ahogy Niall fölém hajolt, és sáros kézzel simított végig az oldalamon. Kábult tekintettel figyeltem, ahogyan arca már csak pár centire volt az enyémtől, karjai pedig két oldalt a fejem mellett pihentek.
-Mindig is vágytam egy kis sárfürdőre.-suttogta a szemembe nézve. Éreztem, hogy a lélegzetem fokozatosan gyorsul, és a körülöttem levő zaj kezdett tompulni, ahogyan tekintetünk egymásba forrt, elvesztem gyönyörű szempárjában, az eső pedig egyre sűrűbben esett körülöttünk. Arca lassan közeledett az enyém felé, szemei lágyan csukódtak le, és csókra készen csücsörített formás ajkaival. Erre a pillanatra vártam. Mikor már majdnem összeért az ajkunk, hirtelen felemeltem a markomban tartott sarat, és az arcába nyomtam. Niall hüppögve rázta meg a fejét, és villámszerű gyorsasággal kelt föl rólam. Prüszkölve törölgette az arcát, miközben én röhögve fetrengtem a földön.
-Ezt miért kaptam?-pislogott rám értetlenül.
-Mindig is szerettem volna sárpakolást adni valakinek.-válaszoltam nevetve, és egy újabb adagot vágtam hozzá. A következő pillanatban elkezdődött a sárcsata. Már nem csak mi, hanem mindenki az udvar közepén rohangált, fetrengett, és sárral dobálózott. Mindenki mindenki ellen játszott, Louis és Harry Zayn lökdösték éppen, aki vadul tiltakozott, ám amikor Perrie nekifutásból ráugrott, mind a ketten elcsúsztak, és a földön kötöttek ki.
-Kicsi a rakáás!-üvöltött Louis és rávetette magát a földön fekvőkre. Harry azonnal csatlakozott, magával rántva Liamet, aki szintén rántotta Rickiet. Niallel kézen fogva rohantunk oda hozzájuk, és ugrottunk rájuk csatakiáltást üvöltve, ami nagyjából így hangzott: áááááááááááááá! Rachel még ott toporgott mellettünk, amikor Niall megragadta a lábát, és lerántotta magunkhoz. Egy nagy rakásba tömörülve, egymás hegyén-hátán forgolódva szenvedtünk, miközben az eső megállathatatlanul zúdult ránk, én mi mind, hisztérikusan röhögve, egymást csapkodva vergődtünk, akár a fellázadt tinik. Van az a mondás, hogy azokért a pillanatokért élj, amiket nem tudsz szavakba önteni. Na, ez egy olyan pillanat volt. Felszabadultan, nem törődve semmivel szórakoztunk, és mindenki, tényleg mindenki jól érezte magát. Csukott szemmel hagytam, hogy az esőcseppek érjék az arcom, és fokozzák az amúgy is tetőfokán levő hangulatomat. Mosollyal az arcomon fordultam oldalra, és ha azt hittem, hogy semmi nem ronthatja el a kedvem, akkor tévedtem. Ugyanis ahogy kinyitottam a szemem, a mellettem fekvő Niall mellkasán Rachel hajkoronája pihent, kezei pedig Niall vállát ölelték át. A kellemesen érő esőcseppek hirtelen apró kis kavicsokká váltak, és az eső hőmérsékletét jéghidegnek éreztem. Szorító gombóccal a torkomban ültem fel, és meredtem magam elé. Rachel hisztérikusan nevetve fordult le Niallről, és sáros kezét az arcához nyomta, majd visszadőlt a fűre. Niallel összeakadt a tekintetünk, és bár próbáltam mosolyogni, mosolyom egy vicsorgásnak tűnhetett. Ma már ez a második alkalom...nem akarok többet képzelni ebbe, mint ami valóban van, de egyszerűen olyan hihetetlen érzés, őszintén reméltem, hogy csak a képzeletem játszik velem.
Miután kicsit lenyugodtunk, és lemosattuk magunkról a sarat az esővel, újból visszaváltottunk normális, felnőtt ember módra, és visszaültünk a jacuzzi simogatóan meleg vizébe. A többiek mind feltöltődtek a kis birkózásunk után, én viszont úgy éreztem magam, mint akit kimostak. Némán ülve hallgattam, hogyan mindenki lelkesen beszélget, mesél, viccelődik, miközben ki koktélt szürcsölgetett, ki pedig a sörös dobozt ürítette ki. Mindenki jól érezte magát, egyedül én voltam az, aki belül ordított. Megszállottan kaptam oda a fejem, akárhányszor Niall megmozdult, ami egy idő után feltűnt neki is.
-Baj van, Lizzie?-kérdezte őszinte érdeklődéssel.
-Nem, semmi...csak elfáradtam.-hazudtam, mire magához húzott, és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Majd este lazítunk.-mosolyodott el, és beszállt a társalgásba.
Már javában alkonyodott, jó pár órája ültünk, és lazítottunk a kényeztető vízben, amikor is Liam megszólalt:
-Srácok. Nekem elegem van az esőből.-szólalt fel Liam nyöszörögve.-Napfényt akarok, szárazságot!
-Már nekem is tököm kivan.-tette hozzá Louis, és újabbat kortyolt a söréből.
-Csak egy kicsit állna el!-reménykedett Perrie.-Olyan lehangoló.
-Legszívesebben elmennék most innen valami melegebb éghajlatra, jó messzire...-sóhajtottam fáradtan.
-Hát akkor menjünk.-jelentette ki Harry, mire mind felé néztünk.
-Hogy érted?-húzta fel a szemöldökét Zayn.
-Úgy értem, hogy hétvégére utazzunk el, mondjuk...Malibuba!-kiáltott fel.-Lakik ott pár haverom a tengerparton, biztos kölcsönadják a házat hétvégére.-ötletelt.
-Én benne vagyok!-egyezett bele egyből Liam.-El innen egy kicsit, az jó lesz.
-Többiek? Gyerünk így, mindannyian! Jó buli lesz! Folytatjuk a mait, csak éppen ott majd a sós vízben fogunk fürdeni a sziklák közt. Lazítunk, két nap távol a munkától, mindentől.-győzködött minket Harry.
Igazából nem kellett sokáig érvelnie, mindenki belement az ajánlatába. Jó ötletnek tartottam, hogy Harrynek ilyenek pattannak ki a fejéből. Két nap messze innen, talán segít rendezni a kusza gondolataimat, mert kezd túl nagy lenni a nyomás. Rendet kell tennem magamban, az érzelmeimben. Nem lehetek féltékeny, ne szabad az éretlen tinilányt játszanom, mert bízok Niallben...de a fenébe is, megrémiszt, ha Rachel a közelében van! Lehet, hogy paranoiás vagyok, de néha úgy látom, hogy Rachel megvetően néz rám, szinte meg tudna ölni a szemével. Ezzel ellentétben Niallre csillogó szemekkel, folyton mosolyogva néz...nem akarom, hogy ez valóban így legyen.
Amíg a srácok a hétvégét tervezték, én a zuborgó vizet tanulmányoztam. Mellettem Niall ült halál nyugodtan, és a sörét iszogatta. Félve néztem rá. Ajkaim félmosolyra húzódtak, amikor combja az enyémhez súrlódott. Édesen mosolyogva fordult felém, és már épp elvesztünk volna egymás tekintetében, amikor egy test landolt Niall ölében, szembe fröcskölve engem. Rachelből kitört a nevetés, zavartan simított végig Niall mellkasán, mire bennem megállt az ütő. Niall ugyanolyan meglepetten nézte az ölében viháncoló, kissé mámoros állapotban levő lányt, mint én.
-Na jó, szerintem eleget ittál már. Gyere, menjünk be, zuhanyozz le forró vízzel, mert lila a szád!-emelte fel Harry Rachelt, aki kótyagos tekintettel nézett az őt vonszoló fiúra.
-Ja, az lehet. Jó ez a koktél, hihi.-emelte fel a poharát, majd Harrybe kapaszkodott, aki kiemelte a jacuzziból, majd a hátára terített egy törölközőt, és a házba kísérte...

12 megjegyzés:

  1. Hú, ez eszméletlen szuper lett! Niall annyira édes, hogy ilyeneket mond Lizzienek.:)) Rachel viszont egy kicsit irritál.. amit pedig a végén művelt na az nagyon durva volt.. Meg is értem Lizziet, amiért ilyen véleményen van. Kíváncsi vagyok mi fog kisülni a kis nyaralásból.:)) Nem is tudok már mást mondani (amúgy írni.:), mert mindig TÖKÉLETES részt hozol. Siess.:**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszett, jó hallani, hogy átérzed a helyzetet :)
      azt megígérhetem, hogy eseménydús hétvége lesz;)
      puszillak: Dóri :*

      Törlés
  2. Ez eszméletlen!! :DD
    Imádom!! :DD Nagyon siess a kövivel!! :D *-* <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez hihetetlen, haha :D
      köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett :)
      nem csak rajtam múlik, de amilyen hamar tudom, hozom. remélhetőleg a vizsgáim közben is tudok majd rendszeresen írni, ha mégsem, akkor előre is sajnálom. :/
      puszillak: Dóri :*

      Törlés
  3. Szia Dóri!

    Áháhááá.. egy kis izgalom és feszültség :) Jó lett nagyon, ügyi vagy... ezzel a Rachel csajjal ki kéne babrálni, mert áhhhhh... :D Sztem Harryvel is azért van, hogy Niallhöz közel legyen.. little whore :D
    Sok sikert a kövihez!
    Puuuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi!
      épp fizikát tanulok, amiben rengeteg a feszültség, ez kihat az írásomra is, haha :D
      ígérem, mindent meg fogsz tudni, minden kiderül idővel...;)
      Köszönöm szépen, puszillak: Dóri :*

      Törlés
  4. Ez ez nagyon jó remélem hamar hozod a kövit! Egyébként nagyon jó ötlet Malibu :DDD*--

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hidd el, én is remélem hogy minél hamarabb hozhatom :)
      Hát, ha már élőben nem juthatok el oda, legalább Lizzie lemehet helyettem. :$
      puszillak: Dóri :*

      Törlés
  5. Meglepi nálam :DD -->http://one-way-or-another-and-xx.blogspot.hu/2013/04/dijat-kaptam-ddd.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett.:3 siess a kövivel.:D
    és van itt valami ami neked is kijár.!! :D
    http://loveandprotection.blogspot.hu/2013/04/dij-3.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, feltettem, remélem tetszeni fog! és köszönöm a díjat is! xoxo♥♥
      puszillak: Dóri :*

      Törlés