2013. április 11., csütörtök

Díj :)

Szabályok:
A) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (ez alap)!
B) Tedd ki a díj képét az oldaladra bármilyen formátumban, majd másold át a díj adójának oldaláról!
C) Válaszolj az eredeti kérdésekre (szám szerint öt darab)!
D) Tegyél fel minimum 5 kérdést a következő díjazottaknak!
E) Küldd tovább maximum öt blogírónak!

Köszönöm ezt a csodálatos díjat Bettinek! :)♥

Kérdéseim:
1.
Neked mi ad ihletet? :)

Az éppen olvasott könyv, a mindennapi élet történései, a szép, felejthetetlen emlékeim, és a vágyaim :)
2. Tervezel további blogokat? :)
Ha ezzel végzek, már biztos, hogy írni fogok egy következőt. Valamelyik este kipattant a fejemből egy ötlet, és mindenképp szeretném megírni :) De persze ez még nem most lesz, talán majd nyár fele, attól függ, hogy sikerül majd ez a a történet.
3. Miért pont Niall/Liam/Zayn/Louis/Harry a főszereplő az 5 srác közül? :)
Niall az, aki teljesen magával ragadott. Az elején valamiért nem volt szimpatikus (tényleg), aztán egyre jobban a rabjává váltam. Különleges, ráadásul nemrég megtudtam, hogy cserkész volt kiskorában, ami még egy plusz pont, közös bennünk, ha lehet ilyet mondani :) Imádom a személyiségét, a mosolyát, a nevetését, és a szemeit. Megszállott vagyok, lehet. De nekem pont jó ez így :)
4. Kik ösztönöznek az írásra? :)
Legelőször nem akartam elmondani senkinek, titokban akartam tartani. De aztán elmondtam anyukámnak, aki beleolvasott, és csak biztatni tudott. Aztán ott van a legfőbb támaszom, a legjobb barátnőm, aki úgymond a "bétám" is. Ha bizonytalan vagyok, mindig hozzáfordulok, mert tudom, hogy rá számíthatok, olykor lágyan elmondja a véleményét, máskor idegesen hozzám vágja, hogy "Mit aggódsz már annyit?!", de tudom, hogy ezzel is csak segít nekem. :) Van pár barátom, aki olvassa, és mindig megdicsérik a munkámat, ami nagyon jól esik. És végül az én drága olvasóim, akik nélkül sehol nem lennék. Nem tudom, hogy találtak rá a blogomra, de köszönöm nekik! :)
  5. Mielőtt véglegesen felraknád a fejezetet, átszoktad olvasni, és bele-bele javítani? :)
Persze, mindig, ezért is van, hogy csúszik a fejezet. Sosem szoktam átolvasatlanul feltenni, megpróbálom a lehető legjobb formában közzétenni :) Meg aztán annál nincs is idegesítőbb, amikor valami tele van helyesírási hibákkal, meg értelmetlen szókapcsolatokkal. :)

Folytonos szabályszegő vagyok, talán már meg sem érdemlem ezt a sok díjat, hiszen én nem szoktam tovább küldeni senkinek, nekem pedig ennek ellenére is küldtök, amiért köszönettel tartozom! Ahogy mondani szoktam, nem sok blogot olvasok, inkább könyveket, azoknak pedig nem tudok küldeni, sajnos. Még egyszer köszönöm a díjat! puszi: Dóri:*

ui.: Eggyel lentebb ott van a 17. fejezet, ha még nem olvastad. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése