2013. október 30., szerda

Sziasztok Drága Olvasóim!
Mielőtt bármit is mondanék, szeretném, ha tudnátok, hogy nagyon szeretlek Titeket, és eszméletlenül hálás vagyok Nektek!
Sajnos, rossz hírrel érkeztem...a héten olyan dolgok történtek velem, amire sosem számítottam volna, és nem hazudok, ha azt mondom, hogy teljesen felfordult az életem. Mostmár nem időm nincsen írni, hanem egyszerűen képtelen vagyok az írásra koncentrálni, és mivel nem akarok csalódást okozni a rosszabbnál rosszabb részekkel, ezért úgy döntöttem, hogy egy időre abbahagyom az írást. Csak addig, amíg rendeződnek a dolgaim, és újból lesz erőm az íráshoz.
Nagyon sajnálom, tudom, hogy pont talán a legizgalmasabb rész előtt mondom ezt, de nem tehetek mást. Remélem meg tudtok nekem bocsájtani. Mihelyst rendbe jönnek a dolgaim, ígérem, jelentkezek! Megcsinálom Facebook-on a csoportot, amibe aki szeretne, beléphet, ha pedig nem, azért sem haragszok meg...:) Itt a link: https://www.facebook.com/groups/177197555816595/
Köszönöm az eddigi támogatásokat, a sok biztató szót, nem egyszer volt olyan, hogy Miattatok mosolyogva kezdtem neki a napnak! :)
Köszönök mindent!♥
(p.s.:Remélem megnyitja nektek a csoportot, ha nem, akkor Loved you first-Lizzie&Niall néven keressetek rá)

8 megjegyzés:

  1. Nem tudom mi történhetett, de remélem hamar megoldódik minden! Addig is kitartást!:)
    xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon de nagyon sajnálom :(..én is remélem, hogy minél hamarabb rendbe jönnek a dolgok az életedben(:
    Bármi történjék, kérlek ne feledd el, hogy itt még vár rád 115 ember, és egy befejezetlen történet..mi itt vagyunk neked <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyoon sajnallom hogy rossz tortent veled..remelem helyre jonnek a dolgaid es megint hozol nekunk izgalmas reszeket!:)) nagyon imadom a blogodat! <3 es teged is hogy ilyen csodalatosan irsz!:*
    Nikii.:*

    VálaszTörlés
  4. én is remélem hogy minden rendbe jön. Ez a kedvenc blogom és remélem hogy nem sokára újra feldobod a napjainlat a csodálatos részeiddel. :) És szerintem teljesen érthető hogy most nem tudsz irni. Kitartást és várunk vissza :) :*

    VálaszTörlés
  5. nem tudom mi történhetett snajálom :'( minél előbb rendeződjenek a dolgaid :) szurkolok hogy jó legyen minden :( most sírok :'( ez a kedvenc blogom és hát meghalok nélküle :( pont az over again-t hallgatom,szóval az még rásegített a sírásomra :'(

    VálaszTörlés
  6. Nem akarom azt írni hogy sajnálom meg ilyen cuccok és bla bla bla.Na mind1.Remélem hamar "visszarázódsz" az életbe és tudod hozni a rész.Mi igazi olvasóid megvárjuk míg rendbe jönnek a dolgok és hozod a következő részt.Amúgy is egy kis szünet mindig jól jön amikor az ember teljesen összeszedi a gondolatait.Na be is fejezem e szép monológom.Kitartás!
    Puszi:Aliz

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Kicsit késve de mindenképp akartam írni neked:)
    Először is imádom a blogot,fogalmam sincs,hogy tudsz ilyet írni.Eszembe sem jutott,hogy esetleg nem csalta meg Niallt,de kellemes meglepetés volt:') Tényleg a legizgalmasabb rész előtt hagytad abba,de nembaj,azt hiszem mindannyian annyira szeretjük ezt a blogot hogy kivárjuk:)
    El nem tudom képzelni mi történhetett,de remélem idővel minden helyre jön,és lesz időd magaddal és a dolgaiddal is foglalkozni:) xxP.Pandaa

    VálaszTörlés
  8. Megértem, remélem minden rendben lesz veled.!!! XX:Nati Pici

    VálaszTörlés