2013. január 27., vasárnap

Egy újabb díj:)

A díjért ezer köszönet Dreamernek. :)

Miután megkaptad a díjat...
...tedd ki a blogodra!
...írj öt dolgot magadról!
...válaszolj azokra a kérdésekre,amiket feltettek neked!És
...tegyél fel öt kérdést annak,akinek küldöd!
...küldd tovább öt embernek :]

5. dolog rólam
1. Imádok írni.
2. Kedvenc tantárgyam az angol.
3. Nagyon boldog vagyok, amiért ennyien olvassák a blogom :)
4. Írás közben mindig zenét hallgatok.
5. Cserkész vagyok :)

Válaszaim:
1. Mi jelenleg a legnagyobb vágyad?
Hogy eljussak egyszer Londonba:)

2.  Mióta írsz? (nem feltétlenül blogot)
Mindig is szerettem írni, így képes voltam magam kifejezni. Ezt a blogot tavaly decemberben kezdtem, és úgy érzem nem volt hiába:)
 
3. Melyik általad kitalált szereplőd bőrébe bújnál a legszívesebben? Miért?
Lizzie:) Igazából az ő személyében fogalmazom meg saját magamat, vagy inkább azt, aki szeretnék lenni.

4. Melyik az a könyv, amit már többször is olvastál, annyira tetszett?
Szent Johanna Gimi:)
5.  Milyen szempontoknak kell megfelelnie egy blognak, hogy rendszeres olvasójává válj?
Ha beleolvasok az elejébe, fogjon meg, legyen benne valami plusz, ami miatt olvastatja magát. Legyen szépen megfogalmazva, szeretem, ha ki vannak dolgozva a részletek.

Ne haragudjatok, de nem tudom továbbküldeni senkinek, mert nem jelenleg csak a Darkot olvasom, ma fogok nekikezdeni blogokat keresni:)
Még egyszer köszönöm a díjat! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése